Portal Keningau
Selamat datang ke Portal Keningau... jika sudi, sila daftar/login...
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 16 on Sun Jul 14, 2013 3:11 pm
Log in

I forgot my password

Top posters
xbest (561)
 
anissophea (529)
 
SchulzCube (43)
 
Admin (18)
 
mikkesho (16)
 
catwang (14)
 
gerigitan (12)
 
edward38king (12)
 
directlylaugh (11)
 
popolan (11)
 

December 2017
MonTueWedThuFriSatSun
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Calendar Calendar


Blackberry Curve 9320

View previous topic View next topic Go down

Blackberry Curve 9320

Post by starbucklover on Fri Jul 06, 2012 10:17 pm

Ada sesiapa yg ada komen ttg model baru ni yer...BB lama I dah rosak..skrg nak beli yg baru lol....
avatar
starbucklover

Number of posts : 8
Registration date : 2011-09-10

View user profile

Back to top Go down

Re: Blackberry Curve 9320

Post by directlylaugh on Sat Jul 07, 2012 12:35 pm

kawanku .. celcom buat launching utk model ni hari ni dlm lokasi tersebut..haha.. kalo u mao cuba model ni sebelum beli, baik pergi tempat ni .. masih ada 85% discount daripada RRR kalo u beli dari tempat..

Blue Cube Pavillion KL
Blue Cube 1 Borneo
Blue Cube Spring Mall Sarawak

directlylaugh

Number of posts : 11
Registration date : 2012-07-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Blackberry Curve 9320

Post by tomatokids on Mon Jul 09, 2012 1:55 am

Bestlah kalao ada 85% diskaunt....i selalulah miss deal ni....eh..mereka cakap BB ni ada OS7.1 platform dgn 3G/HSDPA ..ia akan lebih cepat, bagus, smart.....betukah ni???

directlylaugh wrote:kawanku .. celcom buat launching utk model ni hari ni dlm lokasi tersebut..haha.. kalo u mao cuba model ni sebelum beli, baik pergi tempat ni .. masih ada 85% discount daripada RRR kalo u beli dari tempat..

Blue Cube Pavillion KL
Blue Cube 1 Borneo
Blue Cube Spring Mall Sarawak

tomatokids

Number of posts : 1
Registration date : 2012-07-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Blackberry Curve 9320

Post by edward38king on Tue Jul 10, 2012 2:36 pm

tomatokids wrote:Bestlah kalao ada 85% diskaunt....i selalulah miss deal ni....eh..mereka cakap BB ni ada OS7.1 platform dgn 3G/HSDPA ..ia akan lebih cepat, bagus, smart.....betukah ni???

directlylaugh wrote:kawanku .. celcom buat launching utk model ni hari ni dlm lokasi tersebut..haha.. kalo u mao cuba model ni sebelum beli, baik pergi tempat ni .. masih ada 85% discount daripada RRR kalo u beli dari tempat..

Blue Cube Pavillion KL
Blue Cube 1 Borneo
Blue Cube Spring Mall Sarawak

murah macam ni I pon nak 1 lol..tapi yg HSDPA tu apa yer...internet?? kalau mcam tu telco mana yg ok??

edward38king

Number of posts : 12
Registration date : 2011-09-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Blackberry Curve 9320

Post by cabbagemint on Wed Jul 11, 2012 11:43 am

yalah...kawan i pun dpt beli dgn RM388 saja.....sebab dia sign package... u boleh tengok package BB curve 9320 tu sini
celcom.com.my/smartphones/

edward38king wrote:
tomatokids wrote:Bestlah kalao ada 85% diskaunt....i selalulah miss deal ni....eh..mereka cakap BB ni ada OS7.1 platform dgn 3G/HSDPA ..ia akan lebih cepat, bagus, smart.....betukah ni???

directlylaugh wrote:kawanku .. celcom buat launching utk model ni hari ni dlm lokasi tersebut..haha.. kalo u mao cuba model ni sebelum beli, baik pergi tempat ni .. masih ada 85% discount daripada RRR kalo u beli dari tempat..

Blue Cube Pavillion KL
Blue Cube 1 Borneo
Blue Cube Spring Mall Sarawak

murah macam ni I pon nak 1 lol..tapi yg HSDPA tu apa yer...internet?? kalau mcam tu telco mana yg ok??

cabbagemint

Number of posts : 1
Registration date : 2012-07-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Blackberry Curve 9320

Post by drekyee on Thu Jul 12, 2012 11:14 am

mmg murah la..skrg dgn RM 388 mana blh beli smartphone ler....ni ada BB dan data package lol....


drekyee

Number of posts : 7
Registration date : 2011-09-04

View user profile

Back to top Go down

Re: Blackberry Curve 9320

Post by tuliperfancy on Fri Jul 13, 2012 5:51 pm

tau x sekerang BB ni sudah menpunyai gps di dalam.... sangat sesuai utk kat orang yg selalu sesat saje....tempoh hayat bateri pun jadi lebih panjang...sangat berbaloi lah beli dgn harga ni..

drekyee wrote:mmg murah la..skrg dgn RM 388 mana blh beli smartphone ler....ni ada BB dan data package lol....


tuliperfancy

Number of posts : 1
Registration date : 2012-07-13

View user profile

Back to top Go down

Re: Blackberry Curve 9320

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum