Portal Keningau
Selamat datang ke Portal Keningau... jika sudi, sila daftar/login...
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 16 on Sun Jul 14, 2013 3:11 pm
Log in

I forgot my password

Top posters
xbest (561)
 
anissophea (529)
 
SchulzCube (43)
 
Admin (18)
 
mikkesho (16)
 
catwang (14)
 
gerigitan (12)
 
edward38king (12)
 
directlylaugh (11)
 
popolan (11)
 

December 2017
MonTueWedThuFriSatSun
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Calendar Calendar


Bisnes Burger Berjaya Menjana RM10,000 Sebulan

View previous topic View next topic Go down

Bisnes Burger Berjaya Menjana RM10,000 Sebulan

Post by xbest on Sun Sep 07, 2014 8:17 pm



Zaman sekarang, zaman yang agak ‘menekan’ jiwa dan raga anda. Saya amat pasti sekali anda juga akan bersetuju dengan kenyataan saya ini.
Mana taknya, dengan isi-isu ekonomi semasa yang makin hari makin menjadi-jadi. Tentu anda sendiri dah mula ‘naik muak’ dengan berita-berita terkini yang terpampang di dada-dada akhbar dan kaca TV mengenai kos sara hidup yang kian meningkat.
Bil api letrik dah naik, kadar Tol dah naik, harga-harga barang-barang runcit makin mahal, harga minyak petrol pun memang nampak tak turun-turun harganya.
Gaji je yang tak naik-naik lagi ni!

Atau mungkin juga anda dikalangan mereka yang memang sudah mempunyai simpanan tapi tak tahu bagaimana ingin kembangkannya agar anda mampu membina sumber pendapatan tambahan supaya tidak melarat hidup anda di masa hadapan.
Anda tercari-cari bagaimana ingin menambah pendapatan secara sampingan yang boleh anda bina sebagai aset masa hadapan untuk keluarga tersayang anda.
Anda pun tak ada idea nak mulakan perniagaan apa yang sesuai dengan situasi anda yang sibuk dan tidak punyai banyak masa.
Baiklah, mari sini saya berkongsi jalan penyelesaianya ...
Cara yang terbaik ialah ...

Memulakan Perniagaan Burger!

Inilah salah-satu perniagaan yang tidak memerlukan modal besar,  tak memerlukan kepakaran yang tinggi serta tidak akan mengganggu waktu bekerja sepenuh-masa anda jika anda seorang pekerja makan gaji di sektor Kerajaan atau Swasta.
Tapi sebelum tu, mesti anda tertanya-tanya.. siapa lah saya ini yang nak sembang tentang bisnes burger :-)
Mari saya kongsikan bersama anda serba-sedikit mengenai perihal latar-belakang diri saya ...



<< Rahsia Bisnes Burger RM10K Sebulan >>

Siapa Saya Ni Nak Bercakap Tentang Bisnes Burger? Power Sangat Ke? Atau Sembang Lebat Je Lebih?
Baiklah, izinkan saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu ...

Nama saya Md Fadzirul Afiq bin Dato’ Rusly atau lebih dikenali sebagai Afiq Dato’ Rusly. Untuk lebih mudah kan cerita, saya ni sebenarnya anak kepada Dato’ Hj. Rusly Abdullah atau lebih dikenali sebagai Chef Li yang merupakan penulis buku Bestseller “Jutawan Senyap”. Mungkin anda dah kenal dengan ayah saya ni :-)

Saya dilahirkan di Kuala Kubu Bharu, Selangor dan telah mula mengasah bakat dalam kulinari sejak menuntut di UiTM
Saya mempunyai kelulusan dalam Diploma Seni Kulinari serta Ijazah dalam bidang Gastronomy
Alhamdulillah, sepanjang penglibatan saya dalam bidang kulinari ini, saya telah berjaya melatih hampir 15,000 orang usahawan makanan melalui Kursus Masakan dan Memproses Makanan Chef Li
Kursus masakan komersial ini telah diasaskan oleh bapa saya sendiri, Dato’ Hj. Rusly Abdullah

Saya kini menumpukan sepenuh perhatian kepada pembangunan usahawan terutama usahawan muda untuk memulakan perniagaan. Selain itu saya turut giat membantu bapa saya sendiri melatih usahawan di Pondok Industri Darul Tijary, iaitu pondok ala pesantren yang diasaskan oleh bapa saya untuk melatih pemuda-pemudi di dalam bidang perniagaan dan agama
Kini saya mengorak langkah dengan memperkenalkan Teknik Masakan Komersil iaitu teknik masakan khusus untuk perniagaan. Teknik masakan ini mengamalkan teknik masakan yang cepat, tepat dan jimat.

Begitulah serba-sedikit pengenalan mengenai diri saya serta pengalaman-pengalaman saya dalam bidang industri makanan dan masakan.
OK, pasti kini anda dah pun mula makin berminat dengan bisnes burger ni, tapi masih ada lagi pelbagai tanda-tanya dan keraguaan dalam diri anda ...

Bisnes Burger Ni Memang Nampak Macam Best, Tapi....
<< Rahsia Bisnes Burger RM10K Sebulan >>


xbest

Number of posts : 561
Registration date : 2014-04-30

View user profile

Back to top Go down

Re: Bisnes Burger Berjaya Menjana RM10,000 Sebulan

Post by xbest on Fri Sep 12, 2014 8:57 pm

Akhirnya, kini rahsia bagaimana anda boleh menjana pendapatan sampingan atau secara sepenuh-masa dengan bisnes burger hingga mampu menjana pendapatan sekurang-kurangnya 5 angka sebulan akan dibongkarkan dalam laman web ini. Baca sampai habis untuk ketahuinya lebih lanjut ...

<< Rahsia Bisnes Burger RM10K Sebulan >>

xbest

Number of posts : 561
Registration date : 2014-04-30

View user profile

Back to top Go down

Re: Bisnes Burger Berjaya Menjana RM10,000 Sebulan

Post by xbest on Sun Nov 02, 2014 9:51 pm

Hasil dari keuntungan menjual burger di tepi jalan inilah yang membolehkan saya mendirikan rumah tangga dan mampu untuk membuka restoran kami sendiri yang bernilai lebih dari RM100K. Saya benar-benar puas!

Idea-idea hebat Afiq Dato’ Rusly ini betul-betul telah mengubah 360˚ kehidupan kami sekarang. Ia benar-benar superb untuk dipelajari!


Lagi info, klik sini: Bisnes Burger



xbest

Number of posts : 561
Registration date : 2014-04-30

View user profile

Back to top Go down

Re: Bisnes Burger Berjaya Menjana RM10,000 Sebulan

Post by xbest on Thu Dec 25, 2014 2:13 pm

Bisnes Burger Jana RM10,000 sebulan

Inilah salah-satu perniagaan yang tidak memerlukan modal besar, tak memerlukan kepakaran yang tinggi serta tidak akan mengganggu waktu bekerja sepenuh-masa anda jika anda seorang pekerja makan gaji di sektor Kerajaan atau Swasta.

Panduan lengkap Bisnes Burger Jana 5 angka sebulan

==> http://tinyurl.com/RahsiaBizBurger2u

xbest

Number of posts : 561
Registration date : 2014-04-30

View user profile

Back to top Go down

Re: Bisnes Burger Berjaya Menjana RM10,000 Sebulan

Post by xbest on Sat May 09, 2015 3:55 pm

Panduan lengkap Bisnes Burger Jana 5 angka sebulan

==> http://tinyurl.com/RahsiaBizBurger2u



xbest

Number of posts : 561
Registration date : 2014-04-30

View user profile

Back to top Go down

Re: Bisnes Burger Berjaya Menjana RM10,000 Sebulan

Post by xbest on Fri Dec 04, 2015 7:30 pm

Hasil dari keuntungan menjual burger di tepi jalan inilah yang membolehkan saya mendirikan rumah tangga dan mampu untuk membuka restoran kami sendiri yang bernilai lebih dari RM100K. Saya benar-benar puas!

Idea-idea hebat Afiq Dato’ Rusly ini betul-betul telah mengubah 360˚ kehidupan kami sekarang. Ia benar-benar superb untuk dipelajari!


Lagi info, klik sini: Bisnes Burger


xbest

Number of posts : 561
Registration date : 2014-04-30

View user profile

Back to top Go down

Re: Bisnes Burger Berjaya Menjana RM10,000 Sebulan

Post by xbest on Fri Dec 18, 2015 10:58 am



Mari-mari... Ada sesiapa lagi nak belajar Bisnes Burger?

Panduan complete.. tak memerlukan kepakaran yang tinggi serta tidak akan mengganggu
waktu bekerja sepenuh-masa anda jika anda seorang pekerja makan gaji di sektor Kerajaan
atau Swasta.
Berminat..? Lawati ==> http://tinyurl.com/RahsiaBizBurger2u

xbest

Number of posts : 561
Registration date : 2014-04-30

View user profile

Back to top Go down

Re: Bisnes Burger Berjaya Menjana RM10,000 Sebulan

Post by xbest on Mon Dec 21, 2015 5:34 pm

Bisnes Burger Jana RM10,000 sebulan

Mari-mari... Ada sesiapa lagi nak belajar Bisnes Burger?

Panduan complete.. tak memerlukan kepakaran yang tinggi serta tidak akan mengganggu waktu bekerja sepenuh-masa anda jika anda seorang pekerja makan gaji di sektor Kerajaan atau Swasta.
Berminat..?
Lawati ==> Bisnes Burger Jana RM10,000 sebulan

xbest

Number of posts : 561
Registration date : 2014-04-30

View user profile

Back to top Go down

Re: Bisnes Burger Berjaya Menjana RM10,000 Sebulan

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum